شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین قمی، در پیامی خطاب به آیت الله شفیعی گفت: از خداوند متعال برای روح بلند فرزند شما "حجت الاسلام سید محسن شفیعی" آن روحانی متخلق و مربی وارسته که سال‌ها به مجاهدت‌های علمی و تبلیغی مشغول بودند، علو درجات را خواستارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات، در پی وفات حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، پیام تسلیتی خطاب به آیت الله شفیعی، پدر آن مرحوم صادر کرد.

متن پیام وی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی
نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

با نهایت تاسف و تاثر باخبر شدم فرزند بزرگوار و مجاهدتان حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحسن شفیعی که رضوان الهی بر او باد جان به جان آفرین تسلیم نمود و به برادر شهیدش پیوست.

اینجانب ارتحال آن روحانی متخلق و مربی وارسته که سال‌ها به مجاهدت‌های علمی و تبلیغی مشغول بودند را به جنابعالی، فرزند فرهیخته‌شان حجت‌الاسلام جناب آقای سیدمحمدمهدی شفیعی و سایر بازماندگان آن خاندان معزز، جامعه علمی و مردم متدین و شریف استان خوزستان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای روح آن فقید سعید رحمت و مغفرت و علو درجات و برای همه وابستگان و علاقه‌مندان ایشان اجر و صبر مسألت دارم.

محمد قمی
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ شمسی
۱۶ شعبان ۱۴۴۳ قمری

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha