شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شفیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام پور، گفت: خبر درگذشت ناگهانی جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، باری از غم و اندوه و تاسف بر دلهایمان نشاند و همگان را مصیبت زده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفت.

متن پیام وی بدین شرح است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت ناگهانی جناب حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، باری از غم و اندوه و تاسف بر دلهایمان نشاند و همگان را مصیبت زده کرد.

او سال‌ها در کسوت استادی حوزه و دانشگاه و مسئولیت نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه‌های خوزستان، زحمات ارزشمندی را در تربیت نفوس متحمل شد و در تقویت نظام و خط رهبری و ولایت فقیه در میدان بود.

این ضایعه اسف‌بار را به حضرت آیت‌الله شفیعی، خانواده معظم له، جامعه روحانیت، دانشگاهیان عزیز، امت حزب‌الله و همه ارادتمندان تسلیت عرض کرده از خدای متعال علو درجه برای ایشان و صبر و اجر برای باز ماندگان خواستارم.

مسعود بهرام پور

مدیر حوزه علمیه خوزستان

لازم به ذکر است، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، بامداد امروز شنبه به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha