دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شفیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام شفیعی را برادری عزیز برای خود، روحانی پارسا برای حوزه و پدری دلسوز برای جامعه دانشگاهی خواند و گفت: ادب و حُسن خُلق و رفتار کریمانه ایشان هیچ‌گاه از اذهان و قلوب مردم شریف اهواز کنار نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناراحت کننده و پر از درد ارتحال دوست و برادر گرامی، روحانی وارسته و پارسا و پرتلاش و با درایت‌مان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را دریافت کردیم.

به راستی که یار عزیز و دوست همراه و همدلی برای اینجانب و پدری مهربان و فهیم برای جامعه دانشگاهی خوزستان بودند. ادب و حسن خلق و رفتار کریمانه ایشان هیچ‌گاه از اذهان و قلوب مردم شریف اهواز کنار نخواهد رفت.

با اشک و آه و دلی پر از غم این ضایعه پر درد را به والد معزز ایشان حضرت آیت الله شفیعی و خانواده محترم ایشان خصوصا آقازاده‌های فاضل و گرانقدرشان و نیز جامعه دانشگاهی خوزستان تسلیت عرض میکنم و از خدای منان مقامات عالیه و دستگیری اهل بیت علیهم السلام را برای ایشان طلب می‌کنم.

سید محمدنبی موسوی فرد
۲۸ اسفند ۱۴۰۰

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام واقعا یک خوزستانی خونگرم ودرد فهم بود