یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صادق خلیلیان

حوزه/ استاندار خوزستان، "حجت‌الاسلام شفیعی" را استادی پارسا و مبلغی فرهیخته دانست و گفت: این عالم فرهیخته، تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و اعتلای اندیشه اسلامی، گسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به دانشگاه‌ها و تربیت شاگردان فراوان نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در پی درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَة لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر درگذشت عالم ربانی و روحانی متفکر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأثر و اندوه فراوان همگان گردید.

این عالم فرهیخته که از اساتید به نام بودند، به پیروی از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و اعتلای اندیشه اسلامی، گسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به دانشگاه‌ها و تربیت شاگردان فراوان نموده و نقش مهم و مؤثری در همبستگی و وحدت میان حوزه و دانشگاه ایفا نمودند. تبیین اندیشه امامین انقلاب در بین جامعه دانشگاهی، حوزوی و قشر جوان فقدان ایشان را دردناک‌تر کرد.

این‌جانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ابوی گرامی ایشان آیت‌الله سید علی شفیعی، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی استان، شاگردان و محبان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه، رضوان الهی و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برادر شهیدش و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha