یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار محمد عبدالله پور -  فرمانده سپاه گیلان

حوزه/ سردار عبدالله پور در پیامی، ارتحال آیت‌الله سید مجتبی رودباری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، ارتحال آیت الله سیدمجتبی رودباری(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله سید مجتبی رودباری این عالم برجسته موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

آن مرحوم فقید که یکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره)و یار صدیق حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بودند که با جدیت خاصی خلوص نیت در خدمت مردم گیلان، حوزه‌های علمیه، مدارس علوم دینی، تربیتی، فرهنگی و امور خیریه بوده و در طول عمر با برکت خود از هیچ تلاشی برای رسیدگی به محرومان و نیازمندان دریغ نکردند.

بی‌شک حضرت آیت‌الله رودباری زبان گویای دفاع از حق و احکام الهی و خادم دلباخته آستان ملائک و از منتظران واقعی ظهور حضرت بقیة الله الاعظم و زعیم حوزه‌های علمیه بودند که پس از عمری مجاهدت و خدمت به ملکوت اعلی پیوست و قلب ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایت مدار گیلان و دوستداران انقلاب را جریحه دار کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم آن عالم ربانی رضوان الله تعالی علیه، حوزه‌های علمیه، عموم مردم گیلان و ایران اسلامی از درگاه پروردگار متعال برای روح بلند آن مرحوم مغفور، علو درجات و حشر با ائمه اطهار علیهم‌السلام و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha