سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ساسانی

حوزه / بازیگر سریال «نجلا» گفت: درباره سریال‌های مذهبی ذکر یک نکته را ضروری می‌دانم. اگر در این دست تولیدات متن کیفیت لازم را نداشته باشد تماشاگر با آن ارتباط برقرار نکرده و خیلی زود آن را پس خواهد زد.

مصطفی ساسانی، بازیگر سریال «نجلا» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، درباره حضورش در این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: درباره حضور در این سریال باید بگویم برای نقش عطا در سریال «نجلا» چندین بازیگر کاندیدای بازی بودند که در نهایت من به عنوان بازیگر آن را بازی کردم. برای اینکه بتوانم این نقش را به خوبی بازی کنم تمرین فراوانی داشتم به ویژه روی لهجه و لحنم تمرین‌های بسیاری را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: درباره فصل دوم این سریال باید بگویم با توجه به ظرفیت‌هایی که قصه داشت ساخت فصل دوم برای آن دور از ذهن نبود برای همین استقبال از این کار رضایت‌بخش است. درضمن باید اضافه کنم روایت موازی چند قصه در این مجموعه باعث شده کار شکلی تکراری و خسته کننده به خود نگیرد.

این بازیگر درباره معنا و مفهوم مذهبی این سریال نیز چنین توضیح داد: اینکه «نجلا» توانسته در دو فصل خود روایتی درست از موضوعات مذهبی داشته باشد به یک عامل بر می‌گردد آنهم متن خوب اثر است. برای نوشتن فیلمنامه این کار زحمت فراوان کشیده شده، حتی سیناپس این کار نیز زمان بسیاری را به خود اختصاص داده است. درباره سریال‌های مذهبی ذکر یک نکته را ضروری می‌دانم. اگر در این دست تولیدات متن کیفیت لازم را نداشته باشد تماشاگر با آن ارتباط برقرار نکرده و خیلی زود آن را پس خواهد زد.

وی در انتها با بیان اینکه این سریال نباید در نوروز پخش می‌شد، گفت: هیچیک از ما با پخش نوروزی این سریال موافق نبودیم چون خشونت و تلخی که در کار وجود دارد، مناسب پخش نوروز نبود، بهترین زمان برای نمایش این سریال همین ماه رمضان یا محرم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha