یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1015870
۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
پورحیدری

حوزه/ امام جمعه رشت، همدلی و انسجام را رمز موفقیت مدیران دانست و گفت: تجربه نشان داده است که اگر مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در کنار هم باشند، آسیب‌های احتمالی به مراتب کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اظهار داشت: تلاش و هدف ما این است که با تمام ظرفیت موجود و البته با حمایت و هدایت همه مسئولان، بتوانیم جایگاه تولید، تجارت و فضای اقتصادی استان را ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر تشکیل ستاد ویژه تحقق اهداف شعار سال، خاطر نشان کرد: با توجه به ارتباط و محوریت عمده شعار سال با اداره کل صمت، ما نیز ستاد ویژه‌ای برای پیگیری و توسعه صنایع دانش بنیان و افزایش اشتغال آفرینی در بخش صنعت و صنوف تشکیل داده‌ایم که گزارش اقدامات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلیمن فلاحتی نیز در این دیدار، همدلی و انسجام را رمز موفقیت مدیران دانست و اظهار داشت: تجربه نشان داده که اگر مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در کنار هم باشند، قطعاً آسیب‌های احتمالی به مراتب کاهش می‌یابد و که نمونه آن را در احیای واحدهای نیمه فعال و نیمه تعطیل در سال‌های اخیر می‌توان مشاهده کرد.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت مستمر، گفت: اگر نظارت‌ها دقیق و به موقع باشد، شاهد بحران در حوزه صنعت نخواهیم بود، البته لازم است همه دلسوزان نظام اطلاعات و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه دهند تا در تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌ها به بهترین روش عمل شود.

امام جمعه رشت، خواستار دقت لازم در تعیین مدیران میانی و داخلی و انتخاب افراد در جایگاه‌های حساس شد و خاطر نشان کرد: تلاش مدیران بر این اساس باشد که افرادی با دانش و تخصص لازم، پاک دست، چشم پاک و دارای توان مدیریتی و اجرایی را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه به هیچ مدیری نباید وعده ماندگاری داد، چرا که باعث مفسده می‌شود، یادآور شد: اگر مدیران فعلی دارای این شرایط و بر مدار نظام هستند، ابقا شوند و در غیر این صورت لازم است تغییر کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به لزوم بهره‌مندی از خرد جمعی و نخبگان تاکید کرد و گفت: بهتر است با تشکیل هیئت اندیشه ورزی، در هر قسمت نیروی ناظر داشته باشید و در برابر نظارت‌ها و گزارش‌های مردمی نیز واکنش سریع و هوشمندانه اعمال کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha