دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه جامعه به تدریج تاثیرات و نقش مثبت اقدامات دولت سیزدهم را احساس خواهد کرد، گفت: دولت با اقدامات پایه‌ای و زیربنایی در حوزه اقتصاد ورود کرده و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کرد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار داشت: سال گذشته شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی بودیم که هر کدام از این رویدادها با بازخوردهایی همراه بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مهمترین رویدادی که سال گذشته در کشور به وقوع پیوست، روی کار آمدن دولتی مردمی و انقلابی بود، دولتی که امروز امیدها را دوباره در دل ملت ایران زنده کرده است.

استاد حوزه ادامه داد: دولت سیزدهم از روزهای نخستین آغاز به کار خود، نشان داد که دولتی عملگراست و از شعارگرایی به دور است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه جامعه به تدریج تاثیرات و نقش مثبت دولت سیزدهم را احساس خواهد کرد، گفت: دولت با اقدامات پایه‌ای و زیربنایی در حوزه اقتصاد به صورت تخصصی و امیدبخشی ورود کرده و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور تلاش می کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های اخیر،  نگاهی عمیق، علمی و کاربردی به موضوع اقتصاد و تولید داشته و دارند و همواره تاکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت‌های ملی و داخلی برای از بین رفتن مشکلات اقتصادی دارند.

وی با تاکید بر اینکه از همه دولتمردان و مدیران می‌خواهیم که در راستای محقق شدن شعار سال با تمام وجود تلاش کنند، اظهار کرد: ان‌شاء‌الله نگاه مردمی و عملگرایانه دولت سیزدهم در کنار فرمایشات و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، زمینه اعتلا و اقتدار روز افزون نظام و انقلاب را بیش از پیش مهیا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احسان IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    بی بند و باری مهمتر از مشکلات اقتصادی است
    • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      و اگر اهل آبادی ها ایمان آورده و تقوی می ورزیدند، هر آینه باب های برکات آسمان و زمین را به رویشان می گشودیم، اما تکذیب کردند و لذا بواسطه اعمالی که کردند آنها را مؤاخذه نمودیم(آیه 96 سوره مبارکه اعراف)
  • یا الله IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    توی این وانفسا کی به حرف مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گوش میده؟!