دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار رئیس جمهور با آیت الله مرتضوی

حوزه/ آیت الله مرتضوی در دیدار رئیس جمهور بر دفاع از مکتب و لزوم برنامه ریزی بیشتر برای کارهای فرهنگی و معارفی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله مرتضوی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ابراز کرد: ان شاءالله با توسل به حضرت رضا علیه السلام برای رفع مشکلات مردم و کشور تلاش کنید.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر از تلاش رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم بر برنامه ریزی و اولویت قرار دادن مشکلات معیشتی مردم مخصوصا قشر ضعیف و فقرا، ضمن توصیه به توسل به حضرت رضا علیه السلام و استمداد از ذوات مقدس معصومین علیهم السلام برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دعا کرد.

وی افزود: دولت نسبت به این مسئله برنامه ریزی و توجه ویژه داشته باشد.

آیت الله مرتضوی در ادامه سخنان خود وظیفه دولت را تحکیم اعتقادات اصیل شیعه و دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام و لزوم برنامه ریزی بیشتر برای کارهای فرهنگی و معارفی دانست.

وی با اشاره به افت تحصیلی مراکز علمی در دوران کرونا بر ضرورت حضوری شدن دروس در دانشگاه ها و حوزه ها تاکید کرد.

رئیس جمهور هم در این دیدار ضمن تشریح برنامه های دولت در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مواضع و رهنمودهای آیت الله مرتضوی تشکر و قدردانی کرد و آیت الله مرتضوی را یکی از مفاخر و استوانه های فقاهت، علم و معنویت در حوزه علمیه خراسان برشمرد و جدیت، دلسوزی و رهنمودهای حکیمانه این عالم برجسته را همواره مایه دلگرمی نظام اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha