پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1016958
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
حجت الاسلام برومند رازیانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امسال بیش از ۱۶۰ محفل خانگی قرآن کریم در کردستان خواهیم داشت. همچنین در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در سطح شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: اولین برنامه ای که به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در کردستان اجرا شد، غبارروبی مساجد و حسینیه های استان بود.

وی با اشاره به اینکه امسال وضعیت کرونا مانند دو سال گذشته رمضان متفاوتی را برای ما رقم زده است، افزود: هنوز آثار کرونا در سطح جامعه دیده می شود، بازهم تلاش ما این است که برنامه هایی با کمیت و کیفیت خود در سطح استان کردستان برگزار کنیم.

حجت الاسلام رازیانی اظهار کرد: بنا بر فرموده امام خامنه ای که تاکید فراوانی بر اجرای «جهاد تبیین» در کشور داشته و دارند، لذا اصل برنامه ها این اداره کل حول این مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این اداره در تلاش است که جلسات و محافل قرآنی به درون خانه ها و محافل خانوادگی کشیده شود، از همین رو امسال بیش از ۱۶۰ محفل خانگی قرآن کریم در کردستان خواهیم داشت. همچنین در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در سطح شهرستان های استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی به صورت رادیویی در سنندج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل، اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی در سطح بوستان ها و پارک ها و نیز محلات حاشیه ای این استان می باشد.

حجت الاسلام رازیانی در پایان با اشاره به اینکه در رمضان امسال نیکوکاران همراهی خوبی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان می توان به برگزاری همایش «بانوی آفتاب»، برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین اهل سنت و تشیع کردستان، برگزاری جشن روزه اولی ها و.... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha