دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری جشن پدران و دختران فاطمی در قم

حوزه/ در آستانه خجسته میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اجتماع هزار نفری پدران و دختران فاطمی به همت گروه تبلیغی -جهادی رشد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی مسئول گروه تبلیغی - جهادی رشد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: در آستانه‌ نیمه‌ ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت علیهم‌السلام، اولین جشن پدران و دختران فاطمی به همّت گروه تبلیغی - جهادی رشد برگزار خواهد شد.

وی گفت: میهمانان این همایش، دخترانی هستند که تحت نظر مربیان خود که از طلاب خواهر هستند، در قالب گروه‌های متعدد، درطول سال آموزش‌های مختلف دینی و فرهنگی می‌بینند.

این فعّال فرهنگی هدف از برگزاری این جشن را، تقویت و تحکیم روابط خانواده‌ها خصوصا پدران و دختران دانست و گفت: این کار که مورد تاکید ائمه معصومین علیهم‌السلام است، در حقیقت لبیک به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب است که شکل گرفته است.

مسئول گروه تبلیغی - جهادی رشد، میهمان ویژه‌ی این برنامه را حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد و گفت: این جشن امروز جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا (س) برگزار خواهد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha