جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1021526
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
تجلیل از کارگران شرکت سینره در محروم ترین روستا یاسوج

حوزه/در مراسم تجلیل از کارگران یاسوج از کارگرانی تجلیل شد که با تولیدات خود و صادرات آن نام یک روستا را بر سر زبان ها انداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت روز جهانی کارگر عصر سه شنبه مراسمی متفاوت از همه سال های قبل در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین که معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی و برخی مدیران کل و روسای ادارات استانی و شهرستانی حضور داشتند از کارگران برتر در واحد تولیدی نمونه کشور و استان شرکت «سینره» تجلیل به عمل آمد.

سید روح اله تقی زاده مدیر کارخانه سینره با بیان اینکه در یکی از محروم‌ترین نقاط کشور و در یک روستا تولید و اشتغال را در عالی ترین سطح توام با یکدیگر داریم اظهار کرد: واحد تولیدی سینره در یک روستا و در یکی از استان های کم برخوردار کشور بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در زمینه آرایشی و بهداشتی تولید و صادر می‌کند.

این مدیر نمونه کشوری در حوزه تولید افزود: برند این واحد تولیدی در کشور و در منطقه و در دنیا برند شناخته شده‌ای است که یقیناً یکی از دلایل این موفقیت کارگران کارآزموده آن بوده که موجب چنین موفقیتی برای استان و کشور شده‌اند.

تقی زاده گفت: با سربلندی و افتخار می‌گوییم که امروز محصولات ما در این واحد تولیدی قلب اروپا را تسخیر کرده است و مفتخریم که واحد تولیدی ما در یک روستا به حوزه تولید و اشتغال کمک می کند.

این مسئول با بیان اینکه واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران را باید بیشتر دریابید، افزود: وضعیت کنونی واحدهای تولیدی با کوچکترین تلنگری می شکند که از این رو باید حمایت بیشتری شویم.

در ادامه قربانی، معاون شرکت طبیعت زنده با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و در شعار سال گفت: تولید دانش بنیان را از سال‌ها قبل در این واحد تولیدی مدنظر قرار دادیم و موفقیت‌های خود را مرهون چنین تفکری در مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه ما در کشور ۱۴۰۰ نیرو دارد که بیش از ۳۰۰ نیروی آن در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند یادآور شد: در کنار ما حداقل ۱۰ شرکت جانبی فعالیت می کنند که خدمت بزرگی به حوزه تولید و اشتغال کشور است.

در این آیین همچنین عسگری، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات ارزنده که این واحد تولیدی در طول سالیان اخیر داشته از مجموعه سینره به خصوص کارگران آن قدردانی کرد.

در این آیین حمیدرضا واعظی، مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری به تولید دانش بنیان کمک کنیم افزود: استان برای رسیدن به توسعه و قرار گرفتن در کنار استان‌های برخوردار نیاز به فعالیت چنین مجموعه هایی دارد که علاوه بر اشتغال به تولید با کیفیت نیز کمک کنند.

این مسئول با اشاره به تسهیلات بسیار خوبی که جهت ایجاد اشتغال در استان در نظر گرفته شده است افزود: همه ما مسئولان خادم حوزه تولید و اشتغال هستیم و وظیفه داریم که تسهیل گری کرده و پشتیبانی کنیم.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم استاندار و تیم ارشد اجرایی جهت ایجاد اشتغال و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: در آینده خبرهای بسیار مهمی در حوزه کسب و کار خواهیم داشت اعتبارات ۱۸۵۰ میلیارد تومانی در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری و همچنین ۲۲۰۰ میلیارد تومانی برای بهبود فضای کسب و کار در قالب صندوق پیشرفت و عدالت را خواهیم داشت که همه برآمده از ایده های عالمانه در حوزه توسعه اشتغال و تولید است.

وی گفت: توجه ویژه ای در این دوره به معیشت کارگران در استان خواهیم داشت و با قدرت و قوت در راه توسعه کسب و کارها در استان قدم برمی داریم که در این راه رسانه‌ها نیز یار و یاور ماه برای رفع مشکلات اشتغال و مشکلات حوزه کسب و کار هستند.

واعظی در ادامه همچنین از مجموعه مدیریت واحد سینره و کارگران آن به دلیل پیشبرد اهداف نظام و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: شما با کیفیت محصولات خود بسیاری از بازارهای داخلی و خارجی را در اختیار گرفته اید که باید این روند همچنان برای رونق تولید و اشتغال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha