جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1021641
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان شادگان

حوزه / نشست بررسی مسائل فرهنگی و هم‌اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان شادگان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بررسی مسائل فرهنگی و هم‌اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان شادگان امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان شادگان، گزارشی از وضعیت فرهنگ در این شهرستان ارائه کرد و در ادامه به تشریح آسیب‌ها و راهکارها پرداخت.

در ادامه هر کدام از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان خوزستان و شهرستان شادگان نیز پیرامون چالش‌های مطرح شده، راهکارهای خود را بیان کردند.

همچنین در این نشست حجت‌الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، حجت الاسلام سلطانی فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا در خوزستان و مدیران نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان و شهرستان شادگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، مدیر حوزه علمیه خوزستان، معاون استاندار خوزستان، مدیران کل صدا و سیما، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سرپرست آموزش و پرورش استان، جانشین نیروی انتظامی خوزستان نیز در این نشست حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha