شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ افتتاحیه نمایشگاه قرآنی بر آستان بهشت

حوزه/ مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این نمایشگاه بر خلاف سایر نمایشگاه ها که مردم باید حضور می یافتند، در مسیر رفت و آمد مردم قرار گرفته است و مردم از آن استقبال خوبی داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد کاظم رضوانی، مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» که شامگاه سه شنبه ششم اردیبهشت‌ماه انجام شد، طی سخنانی گفت: فرهنگ‌سازی در خصوص آشنایی با معارف قرآنی یکی از اقداماتی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سالیان متوالی به آن توجه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه علوم و معارف قرآن برنامه‌ریزی خوبی توسط این اداره کل انجام گرفته است، ادامه داد: این نمایشگاه بر خلاف سایر نمایشگاه‌ها که مردم باید حضور می‌یافتند، در مسیر رفت‌وآمد مردم قرار گرفته است و مردم از آن استقبال خوبی داشتند.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: غرفه عرضه محصولات فرهنگی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه تعویض قرآن و غیره پکیجی پر محتواست که بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

رضوانی عنوان کرد: افزایش این برنامه‌های قرآنی تکلیف متولیان فرهنگی را بیش تر می‌کند تا آن‌ها نیز پا در عرصه رقابت بگذارند و بتوانند این برنامه‌ها را توسعه دهند و قرآن را در جامعه ترویج کنند.

یادآور می‌شود: نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چهارم اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا روز پنج‌شنبه ۸اردیبهشت‌ماه در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۴ دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha