دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کودک فلسطینی

حوزه/ به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، جمعی از نوجوانان اشکذری آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، امسال با حضوری شدن راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم، دانش آموزان اشکذری هم دست به کار شدند و آمادگی خود را برای این حضور اعلام کردند.

دو نفر از دانش آموزان اشکذری با انتشار فیلمی از خود، بقیه نوجوانان را به یک مراسم متفاوت دعوت کردند که اساس این دعوت بر اساس آیه قرآن و کلام امیرالمؤمنین علیه السلام است.

بیست و ششمین دستنوشته«شهید حسینی»را در قدس شریف می خوانیم

جمعی دیگر از دانش آموزان اشکذری هم در آستانه روز جهانی قدس در یک ایتکاری و در حضور مسئولان، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و کودکان فلسطینی را اعلام کردند.

یکی از ۳۰۵ شهید شهرستان اشکذر، طلبه شهید سید محمد جواد حسینی و اهل محله فیروزآباد شهرستان اشکذر است که دارای، دستنوشته ای با موضوع«روز جهانی قدس و حمایت از مظلومین فلسطین» است.

حالا تعدادی از دانش آموزان اشکذری در ابتکاری نیت کرده اند ۲۵ بار این دستنوشته را کنار تربت شهید حسینی بخوانند و بیست و ششمین بار آن را همزمان با نابودی رژیم اشغالگر قدس در«قدس شریف» هم بخوانند.

محور این ابتکار هم جمله ای است از رهبر عزیز انقلاب که خطاب به رژیم اشغالگر قدس فرمودند«شما ۲۵ سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت».

برپایه این گزارش، دانش آموزان بازخوانی«دستنوشته روز جهانی قدس طلبه شهید سید جواد حسینی فیروزآباد» را امسال به یاد دو روحانی شهید حرم امام رضا علیه السلام و با حضور خانواده شهید حسینی، تعدادی از دانش آموزان، اقشار مختلف مردم،حجت الاسلام نجیمی رئیس سازمان تبلیغات یزد، دهقان معاونت فرماندار شهرستان اشکذر انجام دادند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha