دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت های عربی و اسلامی امروز از پیروزی ها و عملیات های قهرمانانه زنان و مردان فلسطین خوشحال هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت های عربی و اسلامی امروز از پیروزی ها و عملیات های قهرمانانه زنان و مردان فلسطین و ایستادگی و دفاع آن ها از مسجد الاقصی خوشحال و سرمست هستند.

این جبهه اشاره کرد: قهرمانان قدس و کرانه باختری در کنار نوار غزه، مسئله فلسطین را در قلوب و سینه های مسلمانان زنده کرده و زندگی و خون را به رگ های امت بازگرداندند.

جبهه عمل اسلامی ادامه داد: تمامی روز ها، روز قدس و روز قهرمانان و شجاعان فلسطین است که همچنین با حماسه های حیرت آور، در مقابل حملات متجاوزان صهیونیستی ایستادگی می کنند.

جبهه عمل تصریح کرد: امام خمینی هنگامی که روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس مشخص کرد، هدف آن معطوف کردن توجهات به سوی مسئله اصلی امت یعنی مسئله فلسطین بود؛ چرا که روز قدس موجب وحدت امت می شود.

این جبهه در پایان گفت: امت امروز باید تجدید پیمان کرده و این مسیر را تکمیل کند تا در پایان صهیونیست ها را شکست داده و سرزمین و مقدسات را آزاد سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha