جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1022713
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
عید فطر

حوزه/ شبکه پنج سیما به مناسبت عید سعید فطر، عید بندگی و اطاعت ویژه برنامه های شاد و عیدانه ای را تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شبکه پنج سیما در روز عید سعید فطر نماز باشکوه عید فطر را با حضور مردم و با رعایت شیوه ‌نامه های بهداشتی از بارگاه ملکوتی سید الکریم حضرت عبدالعظیم (ع) به تصویر می کشد. نماز عید سعید فطر ساعت ۷:۳۰ صبح در فضای بیرونی ضلع جنوبی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اقامه خواهد شد.

جشن رمضان
آخرین قسمت از برنامه قدیمی و نوستالژی جشن رمضان ۱۴۰۱، دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ با حضور مهمانان ویژه از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. حضور هنرمندان و خوانندگان محبوب کشور از بخش های جذاب و شادی آفرین این ویژه برنامه عیدانه خواهد بود. "جشن رمضان" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی کاوه امیری و با اجرای قدسیه صالحی و بابک افرا در ماه مبارک رمضان از هرشب ساعت ۲۱:۳۰ تقدیم نگاه مخاطبان شد.

"جان جهان" در عید بندگی
جان جهان عنوان ویژه برنامه عید فطر شبکه پنج سیماست که در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تقدیم نگاه بینندگان گرامی خواهد شد. این ویژه برنامه شاد و عیدانه با اجرای سید مرتضی حسینی و تهیه کنندگی شهرام راد روی آنتن می رود. جشن "جان جهان" با حضور میهمانان ویژه و هنرمندان و خوانندگان مطرح کشورسعی دارد لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان بسازند. جان جهان کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که در تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۵:۳۰ تماشایی می شود.

هیوا از کربلای معلی
ویژه برنامه " هیوا" به مناسبت عید فطر دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۴۵ تقدیم نگاه مخاطبان می شود. این برنامه در آخرین قسمت خود میزبان مهمانانی ویژه خواهد بود. ویژه برنامه "هیوا" با محوریت خانواده و جمعیت (فرزند آوری) دیگر برنامه گروه اجتماعی است که به تهیه کنندگی حسین فرزندی و اجرای عاطفه میرسیدی در ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۲۰ از کربلای معلی روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

آشپزی در تعطیلات
مسابقه شاد و جذاب "آشپزی با مامان" نیز در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر هرشب ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما پخش می شود. این برنامه میزبان هنرمندانی چون: المیرا سماواتی / بیتا خردمند، یزدان فتوحی/ حسین رفیعی، پویا امینی/ بابک باقرنیان و السا فیروز آذر/ ساغر عزیزی خواهد بود که در فضایی شاد و عیدانه به مسابقه آشپزی می پردازند. در ۴ قسمت پایانی این برنامه که ویژه عید سعید فطر تهیه و تولید شده به موضوعاتی مانند ماهیت عید فطر، فرهنگ دورهمی و تشکر پرداخته شده است.

مبصر چهارساله در رنگین کمان
ویژه برنامه زنده "رنگین کمان" گروه خانواده شبکه پنج در روزهای دوشنبه و سه شنبه(۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه) مصادف با عید سعید فطر و روز بزرگداشت مقام معلم این روز عزیز را برای کوکان در منازل و استودیو جشن می گیرد. ویژه برنامه "رنگین کمان " روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر و بزرگداشت مقام معلم با دعوت از چند معلم و دانش آموز خردسال در استودیوی این برنامه از آنها تقدیر خواهد کرد اما این برنامه یک مهمان ویژه خواهد داشت. این برنامه با دعوت "محمد کدخدایی" بازیگر نقش مبصر چهارساله در برنامه «درس شیرین ریاضی» و پخش یک آیتم از این برنامه خاطره انگیز، خاطرات شیرین دهه ۶۰ را برای بزرگترها و مخاطبان برنامه زنده خواهد کرد. دعوت از یک خواننده در حوزه کودک، اجرای موسیقی عیدانه، برگزاری مسابقه و شعر خوانی و... به مناسبت عید سعید فطر بخش های متنوع این برنامه است که روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت۱۶:۳۰ تقدیم نگاه کودکان و مخاطبان می شود.

المیرا سماواتی و نوزادش
برنامه "به خانه برمیگردیم" ویژه عید سعید فطر در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. این برنامه با دعوت از هنرمندان، خوانندگان سعی دارد لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم بزند. این برنامه در روز عید فطر میزبان " المیرا سماواتی" مجری شبکه پنج سیما به همراه فرزند تازه متولد شده اش است. آموزش تهیه کیک، شیرینی، شکلات ویژه عید، گل آرایی و ... از بخش های ثابت این برنامه است که به مدت بیش از دو ساعت تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha