سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، درگذشت پژوهشگر و هنرمند انقلابی آقای نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند متعهد و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مرحوم آقای نادر طالب زاده باعث غم و اندوه فراوان گردید.

خردمندی و دانش این انسان وارسته در میدان کارزار فرهنگی با صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی الگوی ارزشمندی از هنرمند تراز انقلاب اسلامی است و مرحوم طالب زاده با برپایی رویدادهای بزرگی همچون کنفرانس «افق نو»، چشم‌اندازی روشن از پرونده سیاه مدعیان آزادی و حقوق بشر را ترسیم کرد.

برای شناخت این مستند ساز متعهد باید به روایتگری های صادقانه ایشان از رشادت‌های فرزندان معنوی خمینی کبیر در جبهه مقاومت، در بوسنی، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و یمن رجوع کرد.

اینجانب فقدان تأسف برانگیز این هنرمند مکتبی و انقلابی را به جامعه هنری و فرهنگی کشور، علاقه مندان و شاگردان آن مرحوم و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و در این ایام نورانی ماه مبارک رمضان، که موعد استجابت دعا و پاداش عبودیت و صوم‌ و صلاة بندگان مخلص است؛ برای روح بلند آن عزیز سفرکرده حشر با اولیاء الهی و همنشینی و متنعم از خوان کرم و رحمت واسعه الهی خواستارم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha