پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نادر طالب زاده

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی، ارتحال نادر طالب زاده، هنرمند متعهد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در پیامی ارتحال نادر طالب زاده، هنرمند متعهد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

درگذشت اندوهبار هنرمند متفکر و انقلابی، یار وفادار سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی، چهره ماندگار هنر انقلابی و پیشتاز عرصه‌های فرهنگ و هنر جبهه مقاومت اسلامی، جناب آقای نادر طالب‌زاده، موجب تأسف و تأثر فراوان است.

مجاهدت‌های مؤثر ایشان در خلق آثار فاخر هنری و در خنثی‌سازی تلاش‌های جریان تحریف در داخل و خارج کشور و حضور تأثیر گذار در تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تولید برنامه‌ها و محتواهای ارزشمند و تربیت شاگردان فراوان، در تاریخ فرهنگ و هنر انقلاب فراموش ناشدنی است.

امید آن که راهی را که او طی کرد و افق‌هایی را که در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب و گفتمان مقاومت گشود، توسط شاگردان و همراهان و یاران آن عزیز، تداوم پیدا کند و به اوج رشد و تعالی بار یابد.

فقدان این هنرمند دردمند و متعهد تراز انقلاب اسلامی را به جامعه فرهنگی و هنری کشور خصوصا جهادگران مخلص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای خانواده محترم و علاقمندان و شاگردان و دلبستگان آن عزیز سفر کرده صبر و اجر را تمنا می‌کنم.

والسلام و علیکم و رحمة الله و برکاته

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha