شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / امام جمعه قزوین گفت: نادر طالب‌زاده به عنوان یک مبلغ بین‌المللی، فعالیت‌های فاخر، مفید و ارزشمندش مکمل کارهای سردار سلیمانی و مقاومت اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مبلغین اعزامی به قزوین، اظهار داشت: نادر طالب‌زاده یک مبلغ بین‌المللی بود، چرا که ایشان با شهید آوینی رفاقت و کار خود را آغاز کرد و اقداماتی که ایشان انجام داد در راستای جبهه حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: فعالیت‌های ایشان مرحوم طالب زاده، فاخر، مفید و ارزشمند و مکمل کارهای سردار سلیمانی و مقاومت اسلامی بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: دل کودک و نوجوان مانند یک زمین خالی و مستعد است که هر چه به آن عرضه کنی، رشد و نمو پیدا می‌کند، بنابراین لازم است تا تلاش کنیم بهترین مطالب به جوانان عرضه شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در آیه ۲۵ سوره لقمان به پیغمبر می‌فرماید: اگر از کافران سؤال کنی که چه کسی آسمان‌ها و زمین را خلق کرد؟ آن‌ها هم حتما می‌گویند خداوند خلق کرده است، سپس پروردگار به پیغمبر می‌فرماید: حال بگو الحمدلله، این یعنی آنکه خدا می‌فرماید که ای پیغمبر، حتی کافران نیز در حوزه ارتباطی تو هستند و من چیزی به آنها عنایت کرده‌ام که نمی‌توانند در مقابل دعوت تو بی‌تفاوت باشند.

وی عنوان کرد: نگاه ما ضروری است که جذب حداکثری باشد و این بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای معرفی فرهنگ اعتکاف، مطرح کرد: اعتکاف در قزوین پیشینه‌ دیرینه‌ای دارد و هر چند فضای اعتکافی خوبی در قزوین حاکم است، اما جا دارد بیش از پیش به این مهم توجه شود.

وی بیان کرد: در رابطه با بحث عفاف و حجاب نیز این‌گونه است، ما تا عقیده نداشته باشیم نمی‌توانیم عبادت کنیم، وقتی عقیده پیدا کردیم عبد می‌شویم و وقتی عبادت می‌کنیم به تقوا می‌رسیم و با تقوا به کرامت خواهیم رسید، چرا که خداوند برای کرامت انسان‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است.

نادر طالب زاده مبلغی بین‌المللی بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha