پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: اگر انسان در کار و شغل خداوند را مدنظر داشته باشد خداوند تمامی مشکلات را برطرف کرده و برکات آسمان ها و زمین را برای او نازل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی، اظهار داشت: خداوند به مجموعه بنیاد مسکن این امکان را داده تا افراد بی‌بضاعت را صاحب مسکن، یا مسکن آن‌ها را مقاوم سازی کنند، بنابراین لازم است تا از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی ادامه داد: فرصت خدمت به محرومین را نعمتی از جانب خداوند بدانید و از آن بهترین استفاده را برای جلب رضایت الهی و کسب ثواب اخروی استفاده کنید.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: تقوا و خدا ترسی بهترین شاه کلیدها در مدیریت‌های خرد و کلان است و لذا ضروری است تا تقوای شخصی و کاری را در تمامی مراحل کار و زندگی رعایت نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: اگر انسان در کار و شغل، خداوند را مدنظر داشته باشد، خداوند تمامی مشکلات را برطرف کرده و برکات آسمان‌ها و زمین را برای او نازل می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: تقوا در کارها، موجب ایجاد روحیه برادری در بین پرسنل شده و موجب ترویج مدیریت دینی در ادارات خواهد شد.

شاه کلید مدیریت، تقوا و خداترسی است

شاه کلید مدیریت، تقوا و خداترسی است

شاه کلید مدیریت، تقوا و خداترسی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha