دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ا

حوزه / امام جمعه کاشان نماز اول وقت و با کیفیت را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: بسیاری از بی‌حجابی و بدحجابی‌ها با نماز اول وقت و با کیفیت برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در نماز عید فطر در مصلای بقیة الله الاعظم کاشان (ع) با تاکید بر ایجاد وحدت در جامعه گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و نیروهای انقلابی است، لازم است تا با توجه به دعای صحیفه سجادیه، کاملا هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر اهمیت تزکیه نفس تاکید کرد و گفت: شهید مطهری در یکی از صحبت‌های خود در رابطه با تزکیه نفس مطرح کردند که، همانطور که بدن ناپاک با استحمام پاک می‌شود، روح و روان ناپاک نیز با علم، عمل و عبودیت به درگاه خداوند متعال پاک و مطهر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اقامه نماز اول وقت و با کیفیت را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و تصریح کرد: بسیاری از بی‌حجابی‌ها و بدحجابی‌ها با توجه به نماز اول وقت و با کیفیت بر طرف می‌شود.

وی تصریح کرد: بانویی که در موقع نماز به خود اجازه نمی‌دهد، یک تار مویش پیدا باشد قطعا خودش را نیز در برابر نامحرم حفظ خواهد کرد.

امام جمعه کاشان افزود: اگر در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و خانه‌ها، نسبت به نماز اول وقت و با کیفیت توجه شود، در کوتاه مدت نیز دیگر شاهد بدحجابی و بی حجابی در کشورمان نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از گرفتاری‌های مردم کاشان ورود بدحجاب و کم حجاب به اماکن تاریخی است، گفت: مسئولان فرهنگی و دینی شهرستان، با فرهنگ‌سازی، امربه معروف و نهی از منکر، لازم است اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورند.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha