شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم گرامیداشت هنرمند فرهیخته مرحوم نادر طالب زاده در قم

حوزه/ حسینی کاشانی، مرحوم نادر طالب زاده و افراد مشابه وی را دارای نقش الگویی برای سایر دغدغه مندان جبهه انقلاب دانست و گفت: شخصیت هایی مانند مرحوم طالب زاده مقلد دیگران نبودند و خودشان در عرصه ای که فعالیت داشتند اثرگذار بر دیگران بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عصر امروز در مراسم گرامیداشت هنرمند فرهیخته انقلاب اسلامی نادر طالب زاده که در خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد، گفت: شناختی که کم و بیش همه از این عزیز داریم قطعاً خاص بودن شخصیت ایشان را برای ما بیان می کند.

وی افزود: عرصه هایی که نادر طالب زاده در آن ها فعالیت داشته است باید مورد توجه و کنکاش بیشتری واقع شوند؛ وی کارهای بسیاری را به تولید رساند و اندیشه این هنرمند بزرگ قابل واکاوی است.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: مرحوم طالب زاده سرگذشتی مشابه با سرگذشت شهید چمران داشت؛ شخصیت هایی همچون ایشان صاحب سبک و ایدئولوژی هستند.

وی مرحوم نادر طالب زاده و افراد مشابه وی را دارای نقش الگویی برای سایر دغدغه مندان جبهه انقلاب دانست و گفت: شخصیت هایی مانند مرحوم طالب زاده مقلد دیگران نبودند و خودشان در عرصه ای که فعالیت داشتند اثرگذار بر دیگران بوده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: کسانی که در عرصه هنری فعالیت می نمایند می دانند ابداع سبک به چه میزان سخت و دشوار است؛ در عرصه ای که جناب طالب زاده فعالیت داشت سبک جدیدی از سوی وی به ما معرفی شد.

وی با اشاره به گستردگی افق دید نادر طالب زاده افزود: این هنرمند با مطالعه عمیق به مسائل ورود می نمودند و همانند سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی عمل می کردند.

حسینی کاشانی بیان داشت: همه ما باید در عرصه های مختلف بویژه هنر و رسانه بتوانیم دارای عمق فکری و مطالعاتی باشیم؛ استعمار تمام توان خود را بر این گذاشته است تا از این ظرفیت بهره ببرد و اعتقادات مردم با این ابزار دچار استحاله نماید.

وی گفت: ما باید زندگی طالب زاده ها را بیشتر مورد توجه و مطالعه قرار دهیم که آنان در طول عمر با برکتی که داشته اند چگونه به این موفقیت ها رسیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: جبهه رسانه ای جبهه بسیار مهمی است و همانند سایر جبهه ها دارای خطراتی می باشد؛ باید در این عرصه هم خطر کرد و حتی از جان گذشت.

وی با تأکید بر تلاش های گسترده دشمنان اسلام در زمینه رسانه و تولید محتوای هنر عنوان داشت: باید دست به دست هم دهیم و برای اینکه تأثیرگذار باشیم با مطالعه و معرفت وارد این پیکار رسانه ای شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha