شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر برگزار شد

مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با قرائت فراز هایی از دعای هفتم صحیفه سجادیه و بیان شرح کوتاهی از آن، در مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، در روز پایانی ماه مبارک رمضان، مراسم وداع با ضیافت الهی با قرائت فراز هایی از دعای چهل و پنجم صحیفه سجادیه در مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر برگزار شد.

زینب غفوری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات، گفت: امام سجاد(علیه السلام)، در دعای وداع ماه مبارک رمضان بعد از بیان نکاتی از قیامت، لطف خداوند به بندگان، دعا، الطاف خداوند در ماه مبارک رمضان را یاد آوری کرده و در ادامه به وداع با ماه مبارک رمضان می پردازد.

وی افزود: عرب هم در زمان دیدار و هم در زمان وداع سلام می کند؛ از فراز 24به بعد سلام هایی به ماه مبارک رمضان با بیان ویژگی هایی از ماه مبارک جهت وداع بیان می شود. امام سجاد علیه السلام، ماه رمضان را ماهی؛ که هجرانش بر ما غم انگیز و و روی گردانی از آن برای بندگان وحشت انگیز است، میدانند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر، در پایان ضمن سفارش اکید به طلاب برای قرائت دعای وداع ماه مبارک رمضان، طلاب را به بهره برداری از فرصت باقیمانده از ماه مبارک رمضان ترغیب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha