چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
یس

حوزه / در دهه آخر ماه مبارک رمضان، طرح «طلاب فاطمی، سفره های مهدوی» توسط طلاب جهادی مدرسه علمیه فاطمیه (س) کاشان به اجرا درآمد.

خانم نبی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تشریح فعالیت های این مدرسه در ایام ماه رمضان، اظهار داشت: طرح «طلاب فاطمی، سفره مهدوی» با حمایت مالی جمعی از اساتید، طلاب و خانواده ها، بسته های حمایت معیشتی برای خانواده های نیازمند تهیه و در مناطق محروم شهر توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسته های حمایتی شامل برنج،گوشت، خرما، قند و اقلام دیگر بود، گفت: این برنامه سال های قبل نیز توسط طلاب جهادی مدرسه اجرا می شد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه کاشان، به برگزاری نشست توجیهی و آموزشی مبلغات نماز جمعه اشاره و تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تبار امام جمعه موقت کاشان به عنوان کارشناس این نشست، با بیان نکات قابل توجه در بحث پاسخگویی احکام، به سوالات مبلغات در خصوص احکام خاص نماز پاسخ داد.

وی اظهار کرد: مدرسه علمیه فاطمیه (س)کاشان در روزهای جمعه به صورت مستمر، مبلغ برای پاسخگویی احکام در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) به محل نماز جمعه اعزام می کند.

خانم نبی به حضور پر شور و با بصیرت طلاب مدرسه در کنار مردم کاشان در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: در راهپیمایی روز قدس امسال طلاب، اساتید و خانوداه های خواهران طلبه این مدرسه انزجار خود را از تجاوز گری های رژیم غاصب اسرائیل با سردادن شعارهای ضد اشغالگری ابراز داشتند.

وی ، در پایان تصریح کرد : همچنین فرزندان طلاب مدرسه با ارسال و انتشار تصاویر راهپیمایی در فضای مجازی در پویش روز قدس شرکت کردند.

انتهای پیام

اجرای طرح «طلاب فاطمی، سفره مهدوی» در مدرسه علمیه فاطمیه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha