جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الزهرا (س) ارومیه

حوزه/ برنامه پخت و توزیع افطاری برای خانواده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، تهیه بسته های کمک معیشتی ارزاق، شناسایی خانواده های نیازمند و رسیدگی و رفع نیاز آن ها در حد توان از دیگر برنامه هایی بود که در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه همچون سال های گذشته اجراء شد.

نسیبه خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه، اظهار داشت: مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه به رسم هر ساله در ماه رمضان برنامه های متنوعی برای طلاب و عموم مردم برگزار کرد که جمع خوانی های قرانی کریم به صورت مستمر در مدرسه برای طلاب در حال تحصیل از جمله آن ها بود.

وی اظهار کرد: مبلغات مدرسه الزهرا (س) برای حضور در جلسات خانگی و مساجد با هدف رونق بخشی به جلسات بانوان، بیان معارف ناب اسلام، پاسخ گویی به احکام و سؤالات اعزام شدند. طلاب خواهر در کنار این جلسات تبلیغی، به تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه خواهران نیز پرداختند.

معاون مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه ادامه داد: برنامه پخت و توزیع افطاری برای خانواده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، تهیه بسته های کمک معیشتی ارزاق، شناسایی خانواده های نیازمند و رسیدگی و رفع نیاز آن ها در حد توان از دیگر برنامه هایی بود که در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه همچون سال های گذشته اجراء شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت های تبلیغی حضوری طلاب، فعالیت های تبلیغی بسیاری نیز در بستر فضای مجازی انجام گرفت که شامل طراحی و اشتراک گذاری پوستر و محتوای دینی در خصوص ماه رمضان و آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بود.

خیرآبادی افزود: از برنامه‌های دیگری که در ماه رمضان اجرا شد، می‌توان به برنامه جشن امام حسن مجتبی (ع)، بیان سیره این امام رئوف و مولودی‌خوانی در ایام میلاد حضرت، سخنرانی حجت الاسلام ناصر محرر در ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی(ع) و برگزاری ویژه برنامه شب های قدر همراه با افطاری و نماز جماعت اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha