شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز

حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز دگرگون شدن دنیا و حرکت از مادی گرایی به سمت جهان بینی توحیدی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز، ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره سراسری اذان منتظران، با بیان اینکه جامعه شناسان غربی بر این باورند که تمدن غرب رو به افول است، اظهار داشت: برا این اساس، تمدن اسلامی با رویکرد بازگشت با معنویت و دین، در دنیای امروز در حال طلوع و مورد استقبال جوامع بشری است.

وی با اشاره به اینکه دشمن سال‌ها است برای مقابله با انتشار اسلام در دنیا در حال برنامه ریزی است، گفت: با وجود تمام تلاش‌های دنیای غرب و استکبار، اما نتوانسته‌اند به موفقیت دست پیدا کنند، چرا که این سنت الهی است و آنها پیروز نخواهند شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور منجی عالم بشریت دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز دگرگون شدن دنیا و حرکت از مادی گرایی به سمت جهان بینی توحیدی بود.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره، خاطر نشان کرد: دولت در کنار اقدامات اقتصادی، برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در دستور کار قرار داده تا در جهت احیای تفکر دینی، حیات طیبه و معنویت نیز در جامعه گام برداریم.

زرهانی با اشاره به ارسال بیش از ۲ هزار اثر از سراسر کشور به این جشنواره، گفت: یکی از اهداف اصلی در برگزاری جشنواره اذان منتظران طنین انداز کردن صدای اذان در سراسر کشور بود که خداوند را شاکریم که شاهد استقبال خوبی از نسل‌های مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان از این جشنواره بودیم.

وی با تاکید براینکه لازم است تا در سراسر کشور اقدام به برگزاری جشنواره‌های مختلفی در حوزه مسائل دینی و فرهنگی کنیم، یادآور شد: دشمن با تمام وجود و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تولید آثار به ظاهر هنری مخرب، به دنبال هدایت افکار نسل‌ جدید است، اما برگزاری امثال این جشنواره پاسخی محکم و قاطع به تهاجم فرهنگی دشمنان است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری جشنواره فرهنگی فجر تا فجر، در دهه فجر سال جاری خبر داد و مطرح کرد: استانداران، ائمه جمعه و متفکران سراسر کشور در این جشنواره پای کار آمده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha