پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1024447
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین تأکید کرد: ما هیچ کس را مورد هجوم قرار نمی دهیم، امّا برخی می گویند که ما می خواهیم آنها کنار بزنیم، این درست نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: ما هیچ کس را مورد هجوم قرار نمی دهیم، امّا برخی می گویند که ما می خواهیم آنها کنار بزنیم، این درست نیست، بلکه آنه ها به ما هجوم می برند و می خواهند ما را حذف کنند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ترمیم کشوری هستیم که در حال نابودی است، افزود: ما بخشی از محوری هستیم که به دنبال منافع کشور است و تصمیمات ما مستقل بوده و آنچه انجام می دهیم به کارگیری پتانسیل و روابطمان در جهت منافع لبنان است.

سید صفی الدین در خصوص نامگذاری رئیس دولت بعد از انتخابات، گفت: ما به کسی وعده ندادیم و با کسی توافق نکردیم. بعد از انتخابات در این خصوص گفتگو می کنیم و در ها به روی کسانی که به دنبال نجات کشور هستند، باز است.

وی ادامه داد: در ساعات سکوت انتخاباتی از مردم لبنان می خواهم که به آرامی فکر کنند که آیا کشوری را می خواهند بنا کنند که در آن صلح و گفتگوی مشترک است؟ در لبنان هیچ کس نیست که بخواهد کشور را به تنهایی بسازد؛ چراکه توافق در لبنان حاکم است.

عضو ارشد حزب الله با بیان اینکه این انتخابات بسیار مهم بوده و راه ها را برای ایجاد راه حل های حقیقی در جهت نجات کشور باز می کند و مشارکت در انتخابات در تحقق این هدف نقش دارد، افزود: از همگی می خواهیم به مسئولیت خود عمل کرده و در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha