پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هاشم صفی الدین

حوزه/ سید صفی الدین خطاب به منتقدان مقاومت گفت: شما هیچ گاه از مقاومت حمایت نکرده اید و بدانید که اگر ما به موضع گیری های شما اعتنا می کردیم، لبنان هنوز هم در اشغال صهیونیست ها بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنرانی خود در چهارمین شب عزادرای ماه محرم در بعلبک گفت: لبنان و تمام منطقه در شرایطی استثنائی قرار دارد و کشورهای جهان به فکر تامین منافع و آینده خود هستند و ما نیز با نشستن روی زمین نمی توانیم به منافع خود برسیم.

وی افزود: آنچه در منطقه رخ می دهد، به لبنان ارتباط دارد، چون لبنان نیز بخشی از همین منطقه است و بی تفاوت بودن نسبت به اوضاع منطقه کاری بی معنی است و سودی برای لبنان در پی نخواهد داشت.

سید صفی الدین تاکید کرد: یکی از گرفتاری های ما در این کشور، سیاستمدارانی هستند که نه کار می کنند و نه می دانند چگونه باید کار کنند و کسی هم که بخواهد کاری انجام دهد مانع او می شوند.

وی در ادامه خطاب به منتقدان مقاومت گفت: شما هیچ گاه از مقاومت حمایت نکرده اید، اما بدانید اگر ما به موضع گیری های شما اعتنا می کردیم، لبنان هنوز هم در اشغال صهیونیست ها بود وگذر روزگار ثابت خواهد کرد که ورود مقاومت به سوریه نیز به سود لبنان بوده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha