جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: مبارزه با تکفیری ها بخشی از مبارزه با صهیونیست ها است و کسی حتی برای یک لحظه هم گمان نکند مبارزه با تکفیری ها جزء اولویت های ما است، چون هدف ما این است آنها را از سر راه خود برداریم تا با تمام توان خود با صهیونیست ها بجنگیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم مرکزی عزداری امام حسین(ع) توسط حزب الله در بعلبک گفت: دولت لبنان نمی تواند از زیر باز مسئولیت های خود در تامین امنیت مناطق مختلف لبنان شانه خالی کند و دولت هر بهانه ای که در این زمینه مطرح کند غیر قابل قبول است و اگر کسی بخواهد حزب الله را مسئول تامین امنیت بداند، پاسخ ما این است که حزب الله مسئول هیچ کدام از وطایف دولت نیست نه در امنیت و نه در اقتصاد کشور و نه در سایر امور دیگری که بر عهده دولت می باشد.

وی افزود: ما بارها گفته ایم و تکرار کرده ایم که حزب الله جایگزین دولت نیست و نخواهد بود و بنا هم ندارد که جای دولت را بگیرد. حزب الله حزب مقاومت است، زیرا خطر اشغالگران را از همه خطرها بالاتر می داند و ما در برابر این خطر ایستاده ایم و دولت هم باید به مسئولیت های خود عمل کند.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: برخی می گویند حزب الله مسئولت تامین امنیت بقاع یا مناطق دیگر است، اما هدف آنها این است ما را درگیر مسایل داخلی کنند و بعد هم بگویند حزب الله در امور دولت دخالت می کند.

وی تاکید کرد: برخی از نیروهای سیاسی که به دنبال تعطیلی مؤسسات دولت و پارلمان و ریاست جمهوری هستند، هدف آنها این است که این مؤسسات محلی برای تامین منافع آنها باشد و به فکر مشارکت سیاسی با سایر احزاب و نیروها نیستند، اما ما به دنبال شراکت هستیم و به دیگران هم اجازه نخواهیم داد مؤسسات دولتی و حکومتی را برای منافع خود مصادره کنند، چون این پست ها و مناصب متعلق به تمام مردم است و ویژه گروه خاصی نیست.

شیخ نعیم قاسم درباره مبارزه با تکفیری ها نیز گفت: این مبارزه بخشی از مبارزه با صهیونیست ها است و کسی حتی برای یک لحظه هم گمان نکند مبارزه با تکفیری ها جزء اولویت های ما است، چون هدف ما این است آنها را از سر راه خود برداریم تا با تمام توان خود با صهیونیست ها بجنگیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha