جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: مساله فلسطین مساله اساسی منطقه است و انتظار ما این است که گروه های مقاومت فلسطینی صفوف خود را متحد سازند و دو جنبش حماس و فتح به اختلافات خود خاتمه دهند و در برابر سرکشی های صهیونیست ها با هم متحد شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، امروز گروهی از سران جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین به ریاست فهد سلمان جانشین دبیرکل این جبهه با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار تاکید کرد: مساله فلسطین مساله اساسی منطقه است و انتظار ما این است که گروه های مقاومت فلسطینی صفوف خود را متحد سازند و دو جنبش حماس و فتح به اختلافات خود خاتمه دهند و در برابر سرکشی های صهیونیست ها با هم متحد شوند، چون در برابر این رژیم راهی جز مقاومت وجود ندارد.

گروه فلسطینی نیز ضمن ابلاغ سلام دبیرکل جبهه آزادساری فلسطین تاکید کردند در برابر سرکشی های دشمن صهیونیستی و کشتار و بازداشت جوانان فلسطینی بی گناه تنها گزینه پیش روی ما مقاومت است، زیرا مقاومت کوتاه ترین راه برای پایان دادن به اشغالگری و شهرک سازی و برقراری و تشکیل کشور فلسطین به مرکزیت قدس شریف می باشد.

طرفین در این دیدار از انتفاضه مردم شجاع فلسطین در برابر ارتش اسرائیلی تجلیل کردند و از سکوت بین المللی در برابر اقدامات شهرک نشینان در مسجد الاقصی و بی احترامی آنها به مسجد الاقصی انتقاد کردند و افزودند صهیونیست ها با برخورداری از حمایت آمریکا و سکوت عرب ها به دنبال تصاحب سایر سرزمین های فلسطین هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha