دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس علی جمعه - شیخ حسن عبدالله

حوزه/ عضو دفتر سیاسی جبهه آزادسازی فلسطین خاطر نشان کرد: دلاوری ها و رشادت های فراوان مردم فلسطین در این روزها نشانی قوی از شکست ناپذیری ملت مقاوم فلسطین است و اینکه این مردم هرگز در برابر دشمن جنایتکار خود تسلیم نمی شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از سران جبهه آزادسازی فلسطین به ریاست عباس الجمعه عضو دفتر سیاسی این جبهه روز چهارشنبه با شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل دیدار و درباره اوضاع عمومی محلی و منطقه ای به ویژه آخرین تحولات فلسطین بحث و گفتگوکردند.

عباس جمعه در این دیدار گفت: نبرد با اشغالگران تا نابودی کامل آنها و تشکیل فلسطین مستقل و بازپس گیری تمام سرزمین های اشغال شده ادامه دارد.

وی افزود: شرایط کنونی ایجاب می کند اختلافات و دودستگی را کنار بگذاریم و همه در برابر صهیونیست ها متحد شویم.

عضو دفتر سیاسی جبهه آزادسازی فلسطین خاطر نشان کرد: دلاوری ها و رشادت های فراوان مردم فلسطین در این روزها نشانی قوی از شکست ناپذیری ملت مقاوم فلسطین است و اینکه این مردم هرگز در برابر دشمن جنایتکار خود تسلیم نمی شوند.

وی افزود: ما به داشتن نسلی جوان و قدرتمند و مردمی با اراده آهنین افتخار می کنیم چون این مردم با همت بلند خود ثابت کردند که از آگاهی و ایمانی عمیق به حقوق ملی خود برخودار هستند و مشعل ایستادگی در برابر اشغالگران را همواره به دست خواهند داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha