شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1024711
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
تقیانی پور

حوزه / کارگردان سریال «نجلا» گفت: فصل دوم سریال «نجلا» توانست در جلب رضایت تماشاگر موفق باشد، زیرا داستانی خوب برای کار انتخاب شد.

خیرالله تقیانی‌پور، کارگردان سریال «نجلا» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه بیان کرد: در ابتدایی که فصل اول سریال «نجلا» ساخته شد تصمیم برای ساخت ادامه آن نبود اما با استقبالی که از این کار به عمل آمده، مسئولان سیما تصمیم گرفتند این مجموعه ادامه داشته باشد. با این توضیح وقتی ساخت ادامه سریال به ما پیشنهاد شد تصمیم گرفتیم داستانی خوب برای آن در نظر بگیریم تا به نوعی قدمی رو به جلو برداریم. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و مردم از کار راضی بودند.

وی افزود: در ابتدای ساخت فصل دوم سریال با چالشی جدی روبه‌رو شدیم زیرا بازیگر اصلی این کار سارا رسول‌زاده به دلیل حضور در اثری دیگر فرصت حضور در این کار را نداشت. در چنین شرایطی به دنبال بازیگری بودیم تا بتواند به خوبی جای وی را پر کند خوشبختانه مهیا دهقانی توانست به خوبی جای او را پر کرده حتی از بازیگر قبلی هم بهتر نقش نجلا را بازی کند.

این کارگردان درباره نگاه سریال به دفاع مقدس هم باید گفت: با تحقیقاتی میدانی که انجام شد آنچه در سریال می‌بینیم تا حدودی آنچه در آن مقطع زمانی در آبادان رخ داده را تصویر کند، البته ما ادعایی نداریم مجموعه‌ای دفاع مقدسی ساخته‌ایم بلکه مجموعه ما اثری دراماتیک است که اتفاقاتش در بستر جنگ رخ می‌دهد.

تقیانی‌پور با بیان اینکه تمامی عوامل برای ساخت این مجموعه از جان و دل انرژی صرف کردند، بیان کرد: اگر این کار توانست رضایت مخاطبانش را در پی داشته باشد دلایلش به چند نکته بر می‌گشت که شاید مهمترین آن به عزم و همتی جمعی مربوط می‌شود که در این کار وجود داشت به ویژه سعید سعدی تهیه کننده سریال که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است برای این کار هر آنچه داشت انجام داد.

وی در پایان تاکید کرد: در این مجموعه تلاش شد تا مردم عراق همردیف با بعثی‌ها تعریف نشوند زیرا به واقع اینگونه نبود و صدام بسیاری از مردم را مجبور به جنگیدن می‌کرد. این اتفاق را به نوعی در سریال شاهد هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرین IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    ببخشید ولی کدوم عوامل موفقیت !؟ فصل دومش اصلا جذاب نبود و به نظرم به نوعی توهین به مخاطب محسوب میشه که بازیگر اصلی نقش اول زن سریال حضور نداشته باشه ولی باز تصمیم بر این گرفته بشه که با یک بازیگر دیگه ، ادامه سریال ساخته بشه ... .