پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
همایش عبای خاکی ویژه راویان روحانی راهیان نور

حوزه/ همایش عبای خاکی ویژه راویان روحانی راهیان نور ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور جمع کثیری از راویان روحانی، مسئولین کشوری و اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش عبای خاکی ویژه راویان روحانی راهیان نور ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور جمع کثیری از راویان روحانی، مسئولین کشوری و اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام شهرجردی، دبیر همایش عبای خاکی طی گفت و گویی با بیان اینکه همایش عبای خاکی توسط موسسه روایت سیره شهدا برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی از خطبای مطرح کشوری و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در این همایش سخنرانی کرده و بیان داشت که حرکت عظیم روایتگری شهدا زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) می باشد.
در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان، مسئول ستاد راویان روحانی سراسر کشور از عزم جدی موسسه روایت سیره شهدا در جهت تبیین گام دوم انقلاب و ترسیم سبک زندگی شهدا خبر داد و این مسیر را مسیر انبیا و اولیا و مجاهدان و علمای مجاهد در طول تاریخ دانست.
در پایان این مراسم از ۷ نفر از راویان برتر در عرصه روایتگری و خادمین مؤسسه در عملیات راهیان نور تجلیل به عمل آمده و لوح تقدیر و هدایایی به ایشان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha