پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی امروز روحانیون شیعه و سنی با حضور حجج اسلام: خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و لطفیان مدیر مدارس علوم دینی اهل سنت و برخی از نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی که در شهرستان پاوه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همه علمای استان و مردم شریف از برنامه اقتصادی دولت حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، در گردهمایی روحانیون شیعه و سنی که امروز با حضور حجج اسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و لطفیان مدیر مدارس علوم دینی اهل سنت و برخی از نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، در شهرستان پاوه برگزار شد، از نقش موثر علمای استان در روشنگری عظمت انقلاب در چار چوب جهاد تبیین تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان علیه تمام مسلمانان صف آرایی کرده اند، لذا علمای استان وظیفه توجیه مردم را دارند و باید واقعیت های انقلاب اسلامی را روشنگری و تبیین کنند.

وی افزود: باید نسبت به رخداد های جاری کشور حکیمانه ورود کنیم و عاقلانه تصمیم گیری نماییم.

آیت الله علما تأکید کرد: به رغم گرانی ها، صداقت ریاست جمهوری قابل ستایش است و باید این حرکت عظیم اقتصادی ایشان مورد حمایت قرار گیرد.

وی ادامه داد تمام زحماتی که همه ما می کشیم به خاطر اسلام است، لذا باید تبیین گر برنامه های اقتصادی دولت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز سخن ما قدرتمند است و در جهان خریدار دارد. اختلافات جزئی بین علمای شیعه و سنی باید در مدارس علمیه مورد مداقه قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha