شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام امام پور

حوزه /مدیر امور اساتید، استادیار و سرمربیان سازمان بسیج مستضعفین گفت: شبکه صالحین و تبلیغات اسلامی در یک جبهه فعالیت می کنند و همه باید تلاش کنیم مصوبات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید محمد جواد امام پور مدیر امور اساتید، استادیار و سرمربیان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: شبکه تربیتی صالحین در استان با تلاش های حجت الاسلام پورآرین شکل گرفت و بر اساس ارزشیابی ها و توفیقات حاصل شده در قزوین، وی به دلیل تجارب گرانسنگ به تهران منتقل شد و پس از سالها خدمت در مجموعه صالحین در تهران، برای تصدی پست مدیرکلی تبلیغات اسلامی به استان قزوین منتقل شد.

حجت الاسلام امام پور تصریح کرد: شبکه صالحین و تبلیغات اسلامی در یک جبهه فعالیت می کنند و همه باید تلاش کنیم مصوبات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات بالای حجت الاسلام پورآرین در زمینه حلقه صالحین امیدواریم تفاهم نامه ای با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انتقال این تجربیات منعقد شود.

مهندس محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین هم در این مراسم گفت:حجت الاسلام الاسلام زهرایی در مدت کوتاهی که در استان حضور داشتند نشان دادند چنانچه مجموعه های حاکمیتی هم‌نوا با هم حرکت کنند توفیقات خوب فرهنگی حاصل خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: با تکیه بر مشی رهبر انقلاب مبنی بر اعتماد به جوانان و انتصاب مدیران جوان و موفق شاهد احیای سازمان های مهم فرهنگی و مردم نهاد در کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با حضور حجت الاسلام زهرایی فلسفه وجودی سازمان تبلیغات اسلامی باز تعریف شد و در این سازمان که مقر و ستاد ساماندهی روحانیون که سربازان حضرت صاحب الزمان(عج) هستند شاهد تحقق برنامه های مهم فرهنگی در استان بودیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: امیدواریم در دوره حضور حجت الاسلام پورآرین در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین شاهد تداوم برنامه های مهم فرهنگی و اسلامی در استان باشیم.

در این مراسم، با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام زهرایی، حجت الاسلام یوسف پورآرین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قزوین معرفی شد.

 شبکه صالحین توفیقات و برکات خوبی در کشور داشته است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha