جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1025789
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از تمدید مهلت ثبت نام در حوزه خواهران استان تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در جمع معاونین و طلاب مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین ضمن تبریک فرارسیدن حماسه آزاد سازی خرمشهر، گفت: هدایت پیامبرگونه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، خرمشهر را که ۵۷۵ روز در اسارت دشمن بود، آزاد کرد و دنیا در حیرت ماند که چگونه ایرانی‌ها توانستند خرمشهر را که با همه تجهیزات و نیروهای آموزش دیده حفاظت می‌شد، آزاد کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر به دست سلحشوران جان بر کف اسلام، مهر تأییدی بر برتری همیشگی ایمان بر سلاح جنگی بود و پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان داد که رمز موفقیت و پیروزی در همه عرصههای زندگی، توکل و ایمان حقیقی به قدرت لایزال الهی است.

وی ادامه داد: غرورآفرینیهای ملت، کشور را در سایه وحدت و یکدلی به دژی استوار و محکم در برابر زورگویان تبدیل و امروز شاهد آن هستیم که ایران اسلامی مقتدر تر از همیشه در برابر همه مسکبران ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: همه کسانی که در جبهه حق حضور داشتند، بر این باور بودند که ایمان به خداوند متعال مهم‌ترین عاملی است که توانست آن‌ها را در این جنگ نابرابر به پیروزی برساند.

وی به تمدید مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: مهلت ثبت نام در حوزه علمیه خواهران استان قزوین در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی اینترنتی http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند به شماره تماس ۰۲۸۳۳۲۲۸۱۸۵ و حضوری به آدرس قزوین، خیابان شهید انصاری، کوچه مسجد امیرالمؤمنین (ع) مدرسه علمیه کوثر و یا حوزه علمیه خواهران فاطمیه واقع در شهرک کوثر اقدام به ثبت نام کنند.

تمدید مهلت ثبت‌نام در حوزه علمیه خواهران قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha