پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عربستان

حوزه/ در پی اقدام رستوران مشهوری در شهر جدّه عربستان در ممانعت از ورود زنان محجبه، موجی از خشم را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در پی اقدام رستوران مشهوری در شهر جدّه عربستان در ممانعت از ورود زنان محجبه، موجی از خشم را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد و کاربران با هشتک # رستوران_ باجاتیل – با دین مخالفت می کند، خشم خود را ابراز داشتند.

فعالان شبکه های اجتماعی اعلام کردند: رستوران فرانسوی باجاتیل در شهر جدّه از ورود زنان محجه و همچنین ورود زنان با چادر و مردان با عبا یا لباس عربی ممانعت می‌شود و انجام شعائر دینی مثل خواندن نماز توسط مسلمانان، ممنوع است.

این تصمیم خودسرانه این رستوران، موج گسترده از خشم را در عربستان به وجود آورد و فعالان شبکه اجتماعی هشتک # رستوران_ باجاتیل – با دین مخالفت می کند، از مسئولین ذیربط خواستند این رستوان فرانسوی را تعطیل کند.

در همین راستا، "اشجان" نوشت: کسی که نسبت به دینش غیرت دارد، محال است که به قوانین این رستوران رضایت دهد. آنها مانع ورود زنان محجبه می شوند، امّا ورود با لباس شنا مجاز است، این امور شایسته کشور مسلمان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha