شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه

حوزه/ با هدف تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران کارگاه جذب طلبه برای مددجویان خواهر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشکین‌شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، خانم شهربانو افشاری، معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشکین‌شهر در این کارگاه به تبیین اهمیت تحصیل علوم دینی پرداخت و گفت: علم‌آموزی در صورتی ارزشمند و انسان را به سعادت و کمال می رساند که غایت آن قرب الهی باشد.

وی افزود: انتخاب مسیر طلبگی با هدف الهی، نوید بخش حیات طیبه و سعادت اخروی است و طلبه با ورود به عالم طلبگی، از میان فعالیت‌های مختلف خدمت به دین الهی را بر می‌گزیند.

معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشکین‌شهر با اشاره به نقش طلاب علوم دینی در تربیت و هدایت جامعه اذعان داشت: با توجه به نیاز عصر مدرن به دین در بعد فردی و اجتماعی، جوامع بشری بیش از هر عصری به عالم دینی نیاز دارند که بتوانند گروه‌های بزرگ انسانی را هدایت و تربیت کنند.

افشاری تصریح کرد: نتیجه نهایی تحصیل علوم و معارف دینی، راهبری اندیشه‌ها به سوی خداست و کسی که با هدف هدایت انسان‌ها به تحصیل معارف دینی روی بیاورد، بدون تردید تغییرات معرفتی و عنایات الهی را لمس می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha