پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر | حضور پر شور روحانیت در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان همدان

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نماز جمعه ۶ خرداد در سراسر استان اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه ۶ خرداد در سراسر استان همدان، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا، مصلاهای برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان، این هفته پذیرای نمازگزاران خواهند بود.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان همدان، با درخواست از نمازگزاران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: کماکان حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران باید آن را رعایت کنند.

گفتنی است، نماز جمعه شهر همدان به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان اقامه خواهد شد و سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه مرکز شهر همدان نیز حجت الاسلام سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha