جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نقش علمای لرستانی در پیروزی و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در نکوداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد مهدی روشن که در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون دینی در همه برهه ها و زمان های حیات ایران اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند، گفت: نقش عالمان دینی و روحانیون در پیروزی و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه برخی از علمای لرستانی از چهره های بین المللی، ملی و منطقه ای بوده و هستند، افزود: آیت الله العظمی بروجردی(ره) فخر عالم تشیع تربیت یافته این استان بوده اند و سایر علما و روحانیون بزرگوار و بنام لرستان نیز با تأسی به سیره آن عالم فقیه راه تبلیغی خود را ادامه داده اند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مبارزات انقلابی مردم لرستان با سلسله قاجار و پهلوی اول و دوم در سایه جهت دهی و مشاوره های عالمان دینی صورت می گرفته است، خاطر نشان کرد: قشر طلبه و روحانی لرستان با تقدیم ۵۴ شهید در دوران دفاع مقدس توانسته است دین خود را به اسلام و انقلاب ایفا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا خدمات روحانیون و علمای دین به جامعه معرفی شود، گفت: نسل کنونی باید با خدمات عالمان دینی در حوزه های مختلف آشنا شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha