سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حسینی خراسانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه نشاط علمی در رویداد آموزشی مشهود بود، گفت: مسئولان باید استعدادها و توانمندی‌های اساتید و طلاب را کشف کرده و در برنامه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدهای حسینی خراسانی در حاشیه برگزاری دومین روز رویداد آموزشی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان داور و ارزیاب حضور داشت، عنوان کرد: در رویدادهای جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها زمینه ای فراهم شده تا طلاب و اساتید در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حضور داشته باشند و به بحث و مناظره در موضوعات مختلف بپردازند.

مدیرکل برنامه ریزی آموزش و نظارت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه نشاط علمی در رویداد آموزشی مشهود بود، گفت: این رویداد باعث شد تا اساتید و طلاب، توانمندی‌های خود را نشان دهند و مسئولان می‌توانند استعدادها و توانمندی‌های اساتید و طلاب را کشف کرده و در برنامه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

حسینی خراسانی در پایان بیان داشت: این رویداد با توجه به نو بودن و اینکه برای نخستین بار در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شده است، بسیار جذاب بود، اما نقاط مثبت و منفی این برنامه باید شناسایی شود و مشکلات و نقاط ضعف را برطرف و نقاط مثبت رویداد را تقویت کنیم تا رویدادهای بعدی بهتر برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha