یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه شهرستان بیجار

حوزه/ امام جمعه بیجار خواستار راه اندازی درس خارج در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام خورشیدی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار اظهار داشت: مسئله تهذیب در مدارس علمیه بسیار مهم است، زیرا اخلاق و معنویت روح حوزه های علمیه است، بنابراین طلابی را تربیت کنید که از نظر علم و اخلاق زبانزد جامعه باشند.

امام جمعه بیجار ادامه داد: مردمی بودن یکی از نشانه های شاخص علما و روحانیون است که باید در بین مردم و همگام با مردم باشند.

حجت الاسلام خورشیدی تصریح کرد: حوزه ای که نتواند در فرهنگ و دانش و رفتار تاثیرگذار باشد، خروجی خوبی ندارد، بنابراین حوزه های علمی باید روز به روز از نظر کمی و کیفی بهتر شوند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم که درس خارج را در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ایجاد کنیم و کارهایی برای تحقق این مهم انجام شده است.

امام جمعه بیجار در ادامه افزود: حجت الاسلام حکیمی فر در مدت مدیریت مدرسه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان منشاء خیر و برکت بود و تمام تلاشش تربیت طلاب و دانش آموختگان مکتب جعفری بود و در بحث تهذیب و تربیت طلاب موفقیت های زیادی داشت که قابل ستایش و تقدیر است.

حجت الاسلام خورشیدیاظهار کرد: از مدیر جدید مدرسه انتظار داریم آنچه که مدنظر بزرگان حوزه به ویژه مقام معظم رهبری است، طلابی تربیت کنید که تراز انقلاب اسلامی باشد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام حکیمی فر، مدیر سابق مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار، حجت الاسلام خلیل علم الهدی به عنوان مدیر جدید مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha