یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان از برنامه ریزی و اجرای ۶۰ برنامه دینی و فرهنگی در راستای تحقق اهداف شعار سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در جلسه ابلاغ برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۱ به دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: هم افزایی دراجرای برنامه‌های فرهنگی باعث شده لرستان درحوزه اجرای این برنامه‌ها رتبه اول کشور راکسب کند.

امام جمعه خرم آباد افزود: برای اجرای دقیق برنامه‌های فرهنگی سال جاری باید همه با هم افزایی و گفتمان سازی به دنبال اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی علاوه بر این برنامه‌ها باید برنامه فرهنگی و سازمانی خود را جداگانه اجرا کنند، اظهار کرد: در تدوین برنامه‌های فرهنگی امسال ۶۰ برنامه برای تحقق شعار سال در نظر گرفته شده است.

در ادامه، حجت الاسلام حقیان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم از ابلاغ این برنامه‌ها به ۳۰ دستگاه فرهنگی خبر داد و گفت: مهم‌ترین محور این برنامه‌ها جهاد تبیین، ازدواج آسان، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تربیت فرزندان از مدرسه تا دانشگاه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha