شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
image.png

حوزه/ عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به مطالبه جدی شهرستان های استان تهران از رسانه ملی گفت: اگر چه در بخش انعکاس خبر اتفاقات خوبی افتاده و قابل تقدیر است ، ولی پاسخگوی نیاز فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان تهران نیست و مشکل رسانه ای حل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، و با حضور اعضا، عصر سه شنبه ۱۰ خرداد، در در سازمان اقتصاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام سید محسن محمودی عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران طی سخنانی با اشاره به اهمیت ۱۴ و ۱۵ خرداد به تشریح برنامه های این ایام پرداخت و بر لزوم فضا سازی مناسب و تولیدات محتوایی جهت فضای مجازی تاکید کرد.

وی با اشاره به مطالبه جدّی شهرستان های استان تهران از رسانه ملی، افزود: اگر چه در بخش انعکاس خبر اتفاقات خوبی افتاده و قابل تقدیر است ولی پاسخگوی نیاز فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان تهران نیست و مشکل رسانه ای حل نخواهد شد و باید در استان تهران مرکز صدا وسیمای استان شکل بگیرد و رویکرد استانی شبکه ۵ نیز با توجه به سابقه گذشته این شبکه، حلال مشکل نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: این موضوع با نگاه کارشناسانه در شورای فرهنگ عمومی مورد بحث قرار گرفته و اگر بناست تصمیمی گرفته شود، نظرات کارشناسان تبلیغی و رسانه ای نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha