جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: می‌توان گفت حضرت امام خمینی(ره) در سفر حجی که قبل از انقلاب انجام می‌شد با سفر حجی که پس از انقلاب برگزار شد، یک تغییر ماهوی ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مدیر کل حج زیارت و مدیران کاروان‌های حج تمتع استان همدان عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با اشاره به برگزاری این سفر با عظمت پس از حدود دو سال، اظهار داشت: لازم است که حجاج از این فرصت بی‌نظیر به بهترین شکل استفاده کنند و بهره ببرند.

وی با تقدیر از اقدامات و خدمت رسانی مدیران و فعالان در حج تمتع، یادآور شد: مدیرانی که در این سفر حضور دارند قطعا دارای تجربیات فراوانی هستند که لازم است از این تجربیات در عرصه تصویر سازی واقعی از کشور و تشیع استفاده شود.

امام جمعه همدان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره)، تاکید کرد: می‌توان گفت حضرت امام خمینی(ره) در سفر حجی که قبل از انقلاب انجام می‌شد با سفر حجی که پس از انقلاب برگزار شد، یک تغییر ماهوی ایجاد کردند.

وی افزود: حضرت امام(ره) فلسفه حج را احیا کردند و لذا امروز مدیون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در رابطه با حج و سفارشات امامین انقلاب هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha