دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/اربعین حسینی در شهر تفت

حوزه/ معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خبر آغاز نام نویسی برای صدور پروانه موکب‌داری در ایام اربعین حسینی گفت: پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال حدود ۵ میلیون زائر از ایران به عتبات مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، امین براتی معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آغاز نام نویسی برای صدور پروانه موکب‌داری در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در اربعین امسال حدود ۵ میلیون زائر از ایران به عتبات مشرف شوند.

براتی گفت: بر همین اساس اقدامات لازم برای بسیج حدود ۳ هزار موکب ایرانی و اعزام ۱۵ هزار خادم اربعینی از سوی ستاد کشوری آغاز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر اینکه تزریق سه دوز واکسن برای خادمان موکب‌ها اجباری است، مطرح کرد: علاقه‌مندان به تاسیس موکب و موکب‌هایی که پروانه آن‌ها منقضی شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه موکب‌داری به نشانی اینترنتی http://mokeb.atabat.org برای دریافت مجوز یا تمدید پروانه اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha