دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دومین دوره تربیت مربی بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ مؤسسه بین‌المللی ائمة الهدی(ع) دومین دوره جامع «تربیت مربی بیانیه گام دوم انقلاب» را با همکاری دانشگاه جامع امام حسین(ع)، انجمن مدرسان بیانیه گام دوم، معاونت فرهنگی سپاه و مرکز مدیریت حوزه های ‌علمیه برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مؤسسه بین‌المللی ائمة الهدی(ع) دومین دوره جامع «تربیت مربی بیانیه گام دوم انقلاب» را با همکاری دانشگاه جامع امام حسین(ع)، انجمن مدرسان بیانیه گام دوم، معاونت فرهنگی سپاه و مرکز مدیریت حوزه های ‌علمیه برگزار می نماید.

بر اساس این گزارش، «ارائه دوره توسط اساتید دانشگاه جامع امام حسین (ع)»، «تحلیل ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد جهاد تبیین»، «آموزش آنلاین با فضایی تعاملی» و «تخفیف ۵۰ درصدی به طلاب و دانشجویان محترم» از مهمترین ویژگی های این دوره است.

گفتنی است، «ارائه مدرک معتبر از سوی حوزه و دانشگاه»، «ارائه مدرک مربی‌گری بیانیه گام دوم انقلاب»، «معرفی برترین‌های دوره به عنوان مدرس دوره‌های آینده» و «عضویت در انجمن مدرسان بیانیه گام دوم انقلاب (ملی- استانی)» از مزایای این دوره عنوان شده است.

این دوره با بهره‌گیری از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و بهترین اساتید کشوری با استفاده از سامانه آموزش مجازی در قالب ۲۶ جلسه آموزشی برگزار می‌گردد و در پایان دوره مدرک معتبر تربیت مربی به دانش پژوهان محترم ارائه خواهد شد.


مهلت ثبت نام این دوره تا تاریخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۱ می باشد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس aematolhoda.com و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://eitaa.com/secondstep_course در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

دوره جامع تربیت مربی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha