پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست صمیمی معاونت های آموزش جامعه و مرکز مدیریت

حوزه/ نشست معاونت‌های آموزش جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست تعاملی معاونت‌های آموزش دو مرکز حوزوی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به میزبانی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این نشست که معاونان آموزش دو مجموعه با مدیران کل خود حضور داشتند، ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی ضمن تبریک به خانم افتخار یوسفی به عنوان «معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها»، انتخاب ایشان را انتخابی شایسته دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه ها باید از ظرفیت‌های درونی خود به نحو احسن بهره مند شوند.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران تأکید کرد: برای پیشبرد بهتر اهداف بهتر است امور مشترک بین دو مجموعه شناسایی شده و از یک مسیر واحد پیگیری شود.

همچنین خانم یوسفی ضمن خوشامدگویی، از تعاملات بین دو مجموعه استقبال کرد و این امر را لازمه تسهیل و تسریع در پیشبرد اهداف مشترک بین دو مجموعه دانست.

در ادامه هر یک از مدیران معاونت‌های آموزش دو مرکز به بیان نکاتی در حیطه شرح وظایف و مأموریت خود، جهت زمینه‌سازی برای تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر پرداختند.

برنامه‌ریزی‌های دقیق، منسجم و عملیاتی هماهنگ در جهت تربیت و تهذیب طلاب، اساتید و کارمندان، ایجاد نشاط علمی و انگیزه بخشی به طلاب با برگزاری المپیادهای مشترک و مسابقات علمی، همکاری بیشتر بین اساتید دو مجموعه در بحث جذب اساتید و ارتقای علمی آنها و دوره‌های دانش‌افزایی از جمله محورهای مورد تأکید طرفین جهت همکاری و تعامل بیشتر بود.

همچنین تعامل دو مجموعه جهت صرفه‌جویی در زمان، منابع انسانی، مالی و پرهیز از موازی‌کاری، ارائه خدمات به طلاب در مورد صدور مدرک، تطبیق دروس و برگزاری امتحانات مجازی و غیرحضوری و امور مربوط به جذب و گزینش طلاب از دیگر موارد مطرح در این نشست بود.

خانم افشار مدیرکل تحصیلات عمومی، خانم شیرازی مدیر کل سنجش و پذیرش، خانم رنجبر مدیر کل برنامه ریزی و نظارت، حجت الاسلام والمسلمین آقای قاسمیان مدیر کل امور اساتید از مرکز مدیریت خواهران و خانم مقصودی مدیرکل امور اساتید، خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش، خانم حسینی مدیر کل امور تربیتی، جناب حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی مدیر کل برنامه‌ریزی آموزش و نظارت و جناب آقای غلامرضاپور مدیر کل خدمات آموزشی از جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان نقاط مشترک جهت همکاری بیشتر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha