جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1029137
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
شاهچراغی و رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: آیت الله شاهچراغی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، با صدور پیامی به مناسبت آیین نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله شاهچراغی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا کردند.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من وقّر عالما وقّر ربّه . «امیرالمومنین علی (ع)»

«کسی که عالمی را گرامی بدارد و تعظیم نماید پروردگارش را گرامی و بزرگ داشته است».

عالمان راستین در تاریخ اسلام همواره نماد مقاومت و ایستادگی و اسوه حیات طیبه و الگوی مجاهدت و ساده‌زیستی بوده اند.‌ تجلیل از مقام شامخ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی (دامت برکاته) تجلیل از مقام عالمی است که در بلندای مراتب علم و معرفت ،سفر عرفانی خویش را تکمیل کرده و آموزگار اخلاق و ساده‌زیستی بوده است .

ایشان در طول قریب به نیم قرن مجاهدت خود در نهضت امام خمینی(ره) و در مسئولیت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا نموده اند.

از آنجا که قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه ما لازم است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می باشد.

اینجانب نسبت به مبارزات و خدمات خالصانه این عالم وارسته که مصداق " قیام لله " بوده ، کمال قدرشناسی را داشته و امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت ایشان ، ضمن معرفی ابعاد شخصیت این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی ، گام موثری در راه استحکام به بنیاد های اخلاقی و نماد خدمتگزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم عزیز استان سمنان باشد .

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha